Bogota

22 januari 2020 - Exact Bogota??, Colombia

Hallo allemaal,

Daar zijn we dan met onze eerste reislog. De eerste dagen in Bogotá zitten erop een hele belevenis. We zaten in een rustige en veilige  wijk van de stad, wel zo prettig. Zijn zondag gestart op de markt, erg gezellig, we werden overal welkom geheten, vielen meteen met onze neus in de boter want er werd iemand ten huwelijk gevraagd kompleet met orkestje, hoe romantisch is dat ha ha. Na de markt de bus naar het historisch centrum gepakt en daar was heel Bogotá uitgelopen, overal straatartiesten, muziek en autovrije straten want dat is daar elke zondag, erg druk maar heel gezellig. Maandag stond de fietstocht op het programma, erg leuk maar vals plat omhoog op een hoogte van 2500 meter is best een uitdaging😁 Veel uitleg over de stad gehad en je komt in buurten waar jezelf nooit komt . Vandaag was wel apart want er was weer een demonstratie, er gingen mensen midden op de weg staan en zo werd het hele verkeer platgelegd. Leuk hoor als je met de bus terug naar huis wil. Ondanks dat toch nog een museum bezocht en met de kabelbaan omhoog voor uitzicht over de stad. Morgen met gierende banden de stad uit, op naar de woestijn, wat een rust !! Tot gauw.

Groetjes,

1. Ruud van Hamersveld:
    Hoi André en Annelies,

Weer een hoop gedaan zo te lezen, erg leuk.
    Een huwelijk hebben jullie al eens eerder meegemaakt op vakantie kan ik me herinneren.
    Veel plezier in de woestijn!

Groetjes,

Ruud
  2. Gerard Kaandorp:
    22 januari 2020
    Kinderen, kinderen, zo ver weg, hoe durven jullie! Klinkt goed allemaal. Hebben jullie ook het museum d'Oro bezocht? Vast wel. Heb een en ander opgezocht over Bogota, vandaar. Indrukwekkend. Pas op en we horen weer van jullie.
  3. Annelies & Andre:
    22 januari 2020
    Ja, we hebben museo Botero, museo d'oro en museo Natonal bezocht. Trouwens alledrie gratis entree.
  4. Hans en Marja:
    22 januari 2020
    Wat een belevenissen! Begin is goed, heerlijk om zoveel te zien in zo’n grote stad! Het fietsavontuur 🚴‍♀️ geweldig, op naar volgend avontuur 👍🍀
  5. Thea Cornelisse:
    22 januari 2020
    Jullie hadden je dag goed gevuld. En sportief met die klimtocht.
    Goed begin.
  6. Carla Kragt:
    22 januari 2020
    Nou nou, een goed begin is het halve werk, maar zal allemaal erg mooi zijn daar. En dapper hoor, die fietstocht 🚴‍♂️. Nu op naar de 🐪 woestijn, heel veel plezier met de volgende avonturen 👋🏻👋🏻