Cartagena

3 maart 2020 - Cartagena, Colombia

Hallo allemaal,

Na een paar heerlijke relaxte dagen aan zee, zijn we de laatste dagen van onze vakantie in Cartagena aangekomen. Een stad met een prachtig historisch centrum, houten balkonnetjes, mooie oude kerken en natuurlijk veel gekleurde huizen en gebouwen. Ons hotel ligt midden in het oude centrum, erg druk maar heel gezellig. Cartagena is de meest toeristische stad van Colombia en dat kun je goed merken. Alles is hier een stuk duurder, de lokale bevolking profiteert hier natuurlijk maar wat graag van mee. Hoe leuk is het dan om een piepklein Spaans restaurant te hebben gevonden met maar 4 tafeltjes en heerlijk eten. Het ligt in een straat waar je niet dood gevonden wilt worden ha ha maar dan heb je ook wat. Morgen nog een paar uurtjes en dan moeten we toch echt weer naar huis. Afsluitend met een mooie zonsondergang kijken we terug op een geweldige reis. Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke reacties. Tot gauw. 😁😁😁😁

1. Carla Kragt:
    3 maart 2020
    Hoi luitjes,ja het zit er nu dus echt op, en wat hebben jullie onwijs veel gezien, en prachtige foto’s gemaakt. Dat worden denk ik drie fotoboeken ha ha ha. Heel goed dat er ook een paar relax dagen bij zaten. Ik hoop dat de terugreis voorspoedig verloopt, en we zien jullie gauw weer. Goede reis✈️✈️✈️😘😘
  2. Ruud van Hamersveld:
    3 maart 2020
    Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en de 6 weken zijn weer omgevlogen.
    Ik hoop dat de terugreis goed verloopt en tot gauw!

Groetjes,

Ruud
  3. Hans en Marja:
    3 maart 2020
    Hi vakantie gangers, wat een mooie vakantie en wat hebben jullie veel gezien en beleefd. Leuk om zo jullie vakantie mee te beleven en mooie foto’s te zien! Wat een prachtig land en zo verschillend per stad/gebied! Niet te geloven dat jullie 6 weken weg zijn, door de reisverhalen, telkens benieuwd wat jullie gingen ervaren. Heerlijk om zo relaxed jullie vakantie af te sluiten en dan ook nog zo lekker eten in gevonden restaurant met 4 tafels, echt een giller! Hele goede reis naar Nederland!
  4. Thea Cornelisse:
    3 maart 2020
    Wat een geweldige reis was het zeg.
    Heel wat om op terug te kijken straks.
    Goede reis wel thuis.
    Wim en Thea
  5. Gerard Kaandorp:
    3 maart 2020
    Ja, ja aan alles komt een einde, 'nur die Wurst hat zwei', zoals de Duitser zegt. Hier is het ook leuk, je kunt je belastingen invullen, door de regen en veel wind fietsen en corona krijgen. En op de politiek mopperen! Verder gaat hier alles goed. Maar jullie kunnen er weer tegen na zo veel mooie weken! Doe ook het laatste stukje voorzichtig en tot in Nederland.