Welkom op ons reisblog!

10 januari 2020 - Almere Haven, Nederland

Hallo allemaal,

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Na maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zover, wij gaan op 18 januari 2020 voor 6 weken naar Colombia. Een heel avontuur waar we jullie graag van op de hoogte willen houden. Op deze manier reizen jullie een beetje met ons mee.

1. Reislogger:
    9 november 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Hans en Marja:
    18 januari 2020
    Hi André en Annelies, jullie zijn vandaag vertrokken naar het grote avontuur. Wij wensen jullie heel veel plezier en mooie, fantastische en grootse momenten! Hele goede reis! Avontuurlijke groeten van Hans en Marja
  3. Annelies & Andre:
    19 januari 2020
    Hoi Marja & Hans Bedankt voor jullie reactie. Na een vlucht van 11 uur precies op tijd in Bogota. Met de taxi naar ons hotel. Nog wat rondgewandeld en wat gedronken en gegeten. Vroeg terug want lange dag. Groetjes, Annelies & André
  4. Hans en Marja:
    Goed om te horen dat jullie zijn gearriveerd
    Wat een avontuur! Heel veel plezier en genieten maar 👋
  5. Carla Kragt:
    19 januari 2020
    Hoi luitjes, fijn dat jullie goed aangekomen zijn, zal zeker een lange dag geweest zijn. Geniet lekker daar, liefs Carla en Jan.