San Agustin

27 januari 2020 - San Agustín, Colombia

Hoi allemaal

We zitten nu in het zuiden van Colombia in het schattige plaatsje San Agustin, waar toeterende brommers wordt afgewisseld met paard en wagen. Alles speelt zich af op het centrale plein, veel muziek en gezelligheid. Dit stadje staat bekend om 2 stammen die samenleefden om handel te drijven en om hun doden te begraven en te aanbidden. Dit heeft geresulteerd in meer dan 500. monumenten, wat te bezichtigen is in een prachtig archeologies park. De omgeving is hier echt prachtig, hebben gisteren een jeeptocht gemaakt, sommige delen van de weg zijn erbarmelijk slecht. Zijn bij het smalste gedeelte van de rivier de Magdalena geweest, mooie uitzichtpunten en steile watervallen. Op die manier krijg je veel te zien. Vandaag een mooie busrit naar Popayan, dwars door de bergen. Heerlijk dat we niet zelf hoeven te rijden. Alles verloopt prima, lieve behulpzame mensen en goeie accommodaties. Soms zijn we nog een bezienswaardigheid en wil de hele familie met je op de foto ha ha. Nou luitjes tot de volgende blog. Daaaaaaaaaaag. Groetjes

1. Gerard Kaandorp:
    27 januari 2020
    Ja hoor, alles weer leesbaar en ontvangen! Nou, dat is een mooie reis, middeleeuwen en de jaren '60 door elkaar heen! Geniet ervan maar weer.
  2. Carla Kragt:
    27 januari 2020
    Nou nou wat zullen jullie veel moois zien daar, denk dat dat drie fotoboeken worden ha ha ha, geniet maar van al dat mooie natuurschoon en goede reis verder. Liefs, je zus en zwager.
  3. Ruud van Hamersveld:
    27 januari 2020
    Ziet er allemaal allemaal weer heel leuk uit en de camera doet het goed, mooie scherpe foto's!
    Hier ook alles goed op de Hofmark!
    Geniet van het mooie land!

Groetjes,

Ruud