Tatacoa woestijn

24 januari 2020 - Tatacoa Desert, Colombia

Hoi allemaal,

Na een lange en vermoeiende reis ( alleen de stad uit kostte al 2 uur ) een busrit van 6 uur, zijn we gisteravond aangekomen. Ontvangst was weer erg hartelijk. We slapen in een huisje wat gemaakt is van plastic flessen en doppen. Wel basic, maar midden in de woestijn is echt een beleving. Vandaag een tour gemaakt met een tuk tuk en gewandeld door verschillende woestijn formaties, echt prachtig. Vanavond was het golden hour dus de zonsondergang mocht natuurlijk niet ontbreken. André kon zich uitleven met zijn nieuwe camera ha ha. Morgen reizen we verder naar San Augustin. Daaaaaaaaaaaaag

1. Gerard Kaandorp:
    24 januari 2020
    Interessant allemaal! En thuis hebben jullie een lekker, comfortabel huis en nu dit! Heb je met Tanja gepraat, Annelies, ze is op andere gedachten gekomen. Ik dacht meteen dat jij daar een rol in hebt gespeeld. Hoor weer van jullie!
  2. Gerard Kaandorp:
    24 januari 2020
    Ik kan de rescties, ook mijn laatste, niet meer vinden. Gek hè?
  3. Gerard Kaandorp:
    24 januari 2020
    Interessant allemaal! Thuis hebben jullie een lekker, comfortabel huis en nu dit! Heb je met Tanja gepraat, Annelies. Ik dacht meteen dat jij achter haar overstap zat. Hoor weer van jullie!
  4. Ruud van Hamersveld:
    24 januari 2020
    Dat is wel vermoeiend 6 uur in een bus zitten.
    Grappig huisje, misschien iets om het plastic flessen probleem op te lossen.
    Veel plezier!

Groetjes,

Ruud
  5. Tchiyo:
    Heel mooi en wat leuk dat huisje😃. Geniet ☀️
  6. Hans en Marja:
    24 januari 2020
    Gaaf een huis van plastic flessen etc dat is echt duurzaam! Wat een avontuur met de bus. Echt ontdekken en avonturen. Top!
  7. Annelies & Andre:
    25 januari 2020
    We hebben ook een korte video gemaakt van de dieserto rojo.
  8. Carla Kragt:
    25 januari 2020
    Oh wat bijzonder zeg dat huisje, en wat een prachtige foto’s allemaal. Daar heb je die lange reis wel voor over. Nou op naar het volgende avontuur en hoor gauw weer van jullie. En mijn zwager is goed bezig met zijn fototoestel ha ha. Daaaaaaaag, groetjes uit Purmerend 😘
  9. Barbara en Herman:
    29 januari 2020
    Mooi foto's - hele belevenis! Geinig zo'n plastic huis.
    Ziet er goed uit allemaal - heel veel plezier nog!
  10. Annelies & Andre:
    29 januari 2020
    Bedankt voor jullie reactie. We hebben opnieuw een uitnodiging gestuurd zodat jullie automatisch onze nieuwe verhalen per mail ontvangen. Groetjes, Annelies & André